Аршалы ауданының мәдениет, тілдерді дамыту, дене шынықтыру және спорт бөлімінің «Орталықтандырылған кітапхана жүйесі» КММ
Экран Диктора
Аршалы ауданының мәдениет, тілдерді дамыту, дене шынықтыру және спорт бөлімінің «Орталықтандырылған кітапхана жүйесі» КММ
Кітапты насихаттау және оқуды насихаттау жобасы «кітапты шын жүректен жақсы көр».(Константиновская моделі с/б).

Қазіргі адамның өміріндегі басты орынды теледидар, компьютер, Интернет алады. Алайда, барлық уақытта адамдарды біріктірген, қарым-қатынас мәдениетін тәрбиелеген, адамгершілік пен руханияттың тасымалдаушысы болған кітап болды.

        Оқырманды тәрбиелеу мүмкіндігінше ертерек басталуы керек. Британдық кітапханашылар:» жас кезінен бастап Кітаптар арасында өмір сүруге дағдыланған балалар үйректер сияқты жүзуге үйренеді», – дейді. Сарапшылар компьютер мен Интернет кітапты көп жағдайда потыстырады деп санайды және бұл бүгінде болып жатыр. Дегенмен, олар бір-бірін толықтыруы мүмкін. Нақты ақпаратты ғаламдық компьютерлік желілер арқылы алу ыңғайлы және жылдам, бірақ көркем әдебиет дисплейге ауысуы екіталай.

Бұл жоба жас және ересек оқырманның оқу шеңберін кеңейтуге көмектеседі, жақсы кітаппен қарым-қатынастан қуаныш алуға мүмкіндік береді.

Бағдарламаның мақсаты:

– балалар мен жасөспірімдер арасында кітапты ілгерілету бойынша кітапхана жұмысын жандандыру;

– өскелең ұрпақтың оқырмандық талғамы мен қызығушылығын зерттеу.

Міндеттер:

– балалар оқырмандарының шығармашылық қабілеттерін анықтау және іске асыру;

– кітапқа деген қызығушылықты қалыптастыру бойынша оқырмандармен жұмыс істеудің заманауи формалары мен әдістерін игеру;

– кітапхана қорын толық ашу;

– оқырман аудиториясын сақтау.

Оқу мақсаты: 7 жастан 15 жасқа дейінгі балалар, жастар

Негізгі іс-шаралар.

2024 жылы кітапхана әртүрлі жас топтарындағы оқушылардың ақпараттық қажеттіліктерін анықтау, кітапханаға бару мақсатын, оның балалар өміріндегі орнын анықтау, балалар мен жасөспірімдер арасында оқуды тарту мен насихаттаудағы кітапхананың рөлін анықтау мақсатында «қазіргі балалар мен жасөспірімдерді оқу» тақырыбында балалар мен жасөспірімдер арасында сауалнама жүргізуді жоспарлап отыр.

Күтілетін нәтиже:

– Кітапханаға келушілер кітапханаға баруды жағымды ойын-сауық ретінде қабылдайды, мәдени демалыс нысаны ретінде оқудың басымдығы көтеріледі;

– Қормен жұмыс істеудің қосымша дағдыларын игереді;

-Өзін-өзі жүзеге асыра алады және құрдастарының арасында өз беделін арттыра алады;

– Кітапхана қорын қалыптастыру және сақтау бойынша ортақ іске қосқан үлесінің маңыздылығын сезінеді.

Сараптама әдістері

– Жобаның іс шаралар жоспарын іске асыру кезінде келу санын есептеу;

– Кітап беру санын есептеу;

– Көңіл-күйдің эмоционалды көтерілуін, ішкі күйін (құрдастарымен сөйлесуден) және оқырмандардың белсенділігін визуалды бақылау.

 

Атқарылған жұмыстың нәтижесінде біз оқырмандар санын сақтап, кітапханаға жаңа пайдаланушыларды тартамыз, көркем әдебиет бойынша кітапхана қорын толық ашып, балалар мен жасөспірімдер арасындағы таланттарды анықтаймыз деп күтеміз.            

 

Сауалнама.

«Қазіргі балалар мен жасөспірімдердің оқу».

 

1.Сіз кітапханаға қаншалықты жиі барасыз?

– күнделікті,

– Аптасына 1-2 рет,

– Айына 1-2 рет,

– өте сирек.

2. Кітапханаға қандай мақсатпен барасың?

– қызықты нәрсе оқыңыз,

– сабаққа дайындық,

– журналдарды қарау,

 – хабарлама дайындау,

– реферат жазу.

3. Сіз қандай кітаптарды оқыдыңыз?

– шытырман оқиғалар, ертегілер.

– табиғат туралы,

– фантастика,

– Тарихи,

– детективтер,

– соғыс туралы,

– құрдастар туралы,

– поэзия,

 – орыс классикасы,

 – шетелдік.         

4. Сіз қандай журналдарды оқыдыңыз?

5.Кітап таңдау кезінде кітапханашыға жүгінесіз бе?

6. Сіз кітапханаға келгенді ұнатасыз ба?

7.Сіз кітапхана іс-шараларына қатысасыз ба?

Поделиться
Skip to content